hiii


Assalamualaikum. Lamanya tak berceloteh di sini.
Saya masih lagi berblog tapi banyak fokus dengan Medisavers TakafulSerum Mandian Kuning Nuraz, dan RCC SteviaUnit trust atau unit amanah ni tak boleh promote di internet dah. Sebab tu dah tak banyak berceloteh tentang UT lagi di sini.

Untuk ketahui tentang medical card Medisavers Takaful yang murah dengan benefit terbaik, boleh melawat blog Medisavers saya di atas ya. Nak jadi agent pun boleh, tak perlu ambil exam pun boleh dapat komisen dengan Medisavers Takaful ni:)

Kalau ada baby demam kuning, boleh ikhtiar dengan serum Mandian Nuraz .

Untuk tukar gula pasir ke stevia pun boleh hubungi saya sebab saya stokis aktif RCC STEVIA.

 Stevia ni bukan ubat ya, ramai orang duk ingat stevia n untuk orang sakit saja. Tapi kita yang sihat mestilah bertindak untuk menjaga kesihatan dari awal lagi. GULA PASIR telah di ketahui umum sebagai punca kepada banyak penyakit kronik seperti kencing manis, jantung , kanser dan sebagainya. Jadi, menjadi kewajipan kita untuk bertukar ke pilihan yang lebih baik dan selamat sebagai usaha kita menjaga kesihatan. Alhamdulillah saya satu keluarga, adik beradik dan ramai saudara mara telah bertukar ke RCC STEVIA.

Rcc stevia
Saya memang minat sangat segala benda berkaitan kesihatan dan kewangan ni:):):)
Apa2 boleh wassap 014 5281089 ok.

Leave a Reply

