Welcome Autumn 2010


Marhaba Bikum Fi Khariif…

Akhir2 ni duk belajar bhs arab melalui Iphone..Al Kharif ni maknanya autumn.

Autumn ni season fav saya kat sini, suke tgk daun2 yg kalerful, subhanallah..

Tahun ni tahun terakhir saya dapat menikmati autumn kat sini..sedih lah jugak..apa2 pun saya pasti kat Msia nnt ada byk lagi ciptaan Allah yg boleh saya kagumi.

Petang tadi bawak budak2 jalan2 dalam area universiti, byk pokok dah kuning2, cuma maples je belum lagi..

=====================================

Tak dapat nak tulis panjang..falah dah bocor tu..aiseh..saya nak share satu video je kat bawah ni..tentang kesilapan biasa dalam solat..smg bermanfaat utk semua =)

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1692921485792

6 thoughts on “Welcome Autumn 2010

      1. salam me, tak sempat lagi nak hapdet..bz sbb both parents & PIL dtg visit kat cni..nnt dlm masa terdekat akak hapdet iA.

        p/s: akak ke saya ni..me umur brp?

Leave a Reply

