Natsu Matsuri @ Umar’s Kinder & Syawal 2010 pics


Assalamualaikum & salam sejahtera…..wah lamanya tak update blog..virus malas menyerang..sbb aktif jugak ber FB akhir2 ni..byk update gmbr di sana je..tapi saya suka juga tgk gambar dlm bentuk collage kat blog ni actually, time boring tu kadang2 belek2 entri lama2 kat blog ni syiok jugak..mcm ada story gitu kan.. =)

Ni gmbr masa summer festival kat kinder umar bulan yg lalu..umar seronok betul hari tu….jumpa kawan2, main game & dapat hadiah..ni summer umar terakhir kat Japan..summer tahun depan Kat msia dah, insyaAllah..

Falah yg tak berapa ada mood masa ni:

Saya harap saya belum terlambat utk ucap selamat hari raya maaf zahir batin kepada pengunjung blog saya…..ni gmbr di pagi 1 syawal di embassy Msia di Japan=) Raya kedua buat pot luck kat ichinoya bersama kawan2 di Tsukuba, raya ke 3 bersama teman2 dr Indonesia pulak, alhamdulillah walaupun tak dapat beraya di Msia dapat juga merasa suasana beraya di sini..raya tahun ni adalah raya terakhir kami di Japan, kalau panjang umur insyaAllah beraya di Malaysia bersama keluarga & saudara mara. Husband saya 10 tahun dah beraya di Japan, tak pernah balik raya sbb tak kena dgn cuti sekolah kat sini, saya at least dalam 10 tahun tu pernah juga balik raya pada tahun 2006 sbb masa tu saya kerja di Msia setahun.

Leave a Reply

