Nugget Picnic Part 2


Skrg ni saya tgh berusaha utk melepaskan Falah dari susu badan. Mcm 2 dah saya cuba , letak bawang putih, peria, wasabi, cili sos..semua tak berjaya..mmg kebal sungguh..akhirnya saya buat keputusan utk memekakkan telinga je time dia nangis mintak susu tu.. Alhamdulillah so far dah 3 hari dia tak menyusu langsung. Mula2 tu dia melalak aje kejenya..3rd day dia nangis jugak tapi sekejap je pastu mcm redho je lah dah ummi tak bagi nak wat camne..dia pun senyap je sambil saya bernasyid..dia pun tertdo..Mission almost completed =)

Ni gambar masa picnic kat dalam area Ichinoya masa sakura hari tu, dgn Kak Rini & the kids..letak tajuk tu picnic nugget sbb Kak Rini bwak nugget dr Msia..hmm sedapnya…tgk gambar ni cepat2 saya ckp kat husband minta dia bawak balik nugget dr Msia nnt, sbb dia akan balik seminggu bulan Jun ni ada conference.




Masa ni Falah rambut panjang lagi..skrg dah potong pendek. Saya lagi suke dia rambut pendek sbb nampak kemas. Kalau panjang nampak serabai lah..Tapi saya tak tahu kenapa ramai juga org yg suke dia rambut panjang kerinting camtu..termasuklah Walid dia .

Dalam byk2 gambar atas ni saya paling suke gambar kat jaring gol tu..Kelakar tgk Falah gelak kat situ dgn yg lain2 duk bergantung kat besi gol tu..heheh..Sebenarnya gambar2 kat atas ni saya dah terdelete even dah ter”empty” kan recycle bin saya tu..Memula sedih gak pastu terfikir nak search kat internet camne nak retrieve balik file2 yg dah terbuang dr recycle bin..then terjumpa website recuver.xom.. Alhamdulillah dapat lah balik gambar2 ni:)

Kalau tak sdapat tgk gambar ni boleh tgk web album saya kat sini:

http://www.dropshots.com/haslia#date/2010-04-06/15:51:47

Leave a Reply

