snow in tsukuba


Snapshots masa Snow turun kat Tsukuba tahun ni. Tsukuba ni mcm ni lah, setahun sekali mesti ada. Memula dah putus harapan ingatkan tak kan turun tahun ni, rupanya ada jugak😀

Snow in Tsukuba


Snow in Tsukuba

Snow in Tsukuba

Light rays yg saya jumpe the next morning dalam pukul 7 am..subhanallah cantik sgt!

Light rays & snow in Tsukuba

Bila lah saya nak boring ambik gambar nih..saya pun tak tau kenapa..bg saya amik gambar n dapat tgk gambar tu satu nikmat & kepuasan..kadang2 rasa mcm buang masa, tapi dah minat nak buat mcm mana ek? Sama lah mcm org lain yg hobi / minat dia masak, dia akan spend byk masa utk masak, kalau minat menjahit, dia akan spend byk masa menjahit..sama lah mcm hobi amik gambar ni..saya hrp saya akan cepat2 rasa boring dgn hobi nih😀

Leave a Reply

