Childhood is the most beautiful of all life’s seasons:)


Gambar Umar & Falah main2 kat bawah dgn Malisa & Mikael:)

Umar selalu je ingat kat Malisa n Mikael time2 boring..2 malam lepas dia mengigau kul 3 ke 4 pagi entah.. cakap ” Kakak Hensem kakak hensem”..kakak mana pun tak tahu lah..rasanya Malisa lah tu kot..hehehe

Umar , Falah n the geng
Umar , Falah n the geng

Umar. Falah & the Geng
Umar. Falah & the Geng

Umar. Falah & the Geng
Umar. Falah & the Geng

Advertisements

4 Comments Add yours

  1. dieya says:

    lia.. i teramaaaaatlah suka topi falah (yg kecik tu falah kan?) yg kaler kuning siap ada telinga tu!!!! sangat cute!!!!!! ditambah pula dgn org yg pakai tu cute.. so chomeyyyy!!!!

    1. liya says:

      hehehe..comey kan topi tu..beli murah je kat sini;) aah nama dia Falah:D

      Thanks Dieya for dropping by here! xoxo

  2. yanazhad says:

    bestnye ada kwn dekat2 dgn rumah.. takle boring kan bebudak nak main. kita dulu azhad sensorg jek.. mama dia pun malas nak layan… sian dia 😛

    1. liyafendi says:

      Kite pun jarang2 sekali je bawak budak2 ni turun..lagi2 time fuyu ni..malas bebenor..paling malas tang nak kena pakaikan dorang baju tebal2 utk turun bawah je..isk2..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s