Kasumigaura Sougo Koen


Ahad lepas gi tempat ni lagi..best lah tempat tu..rasa tenang je tgk burung2 ni..subhanallah. Takut jugak burung2 ni berak atas kepala tapi alhamdulillah dah brp kali gi kat situ tak pernah kena berak pun hehe..

Ada sorang pakcik tua tu bawak cekedis utk bg makan burung2 tuh..pastu bila dia tgk kitorg tak bawak makanan dia bg lah cekedis tu kat Umar n Falah ni..tapi Falah pegi makan plak cekedis tu..sib baik boleh makan, takde benda yg meragui..Ada sekali tu masa Falah tgh pegang cekedis tu, tak sempat suap kat mulut sendiri sekor burung seagull dah pau cekedis tu kat tgn Falah..terkezut dia heheh..Umar plak siap kena gigit ngan angsa sbb Umar tgh pegang roti ..sib baik kena jaket dia je:D

Sape2 dtg area Tsukuba/Tsuchiura mesti dtg tempat ni tau..Jgn lupa bawak makanan burung gak=)

Kasumigaura Sougo Koen

Kasumigaura Sougo Koen


Kasumigaura Sougo Koen

Kasumigaura Sougo Koen


Kasumigaura

Kasumigaura


Kasumigaura

Kasumigaura


Kasumigaura

Kasumigaura

2 thoughts on “Kasumigaura Sougo Koen

  1. Love the vast openness of Kasumigaura. Family abg Azizi kalau ke sana anak-anak suka memancing ketam dekat wetland dia tu guna joran pendek yg disewa. Tak tau ada lagi ke tak?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s