Geram..geram!


Onnanoko hoshikunatta!:D

Gambar anak Mbak Mirna & Pak Siddiq, sahabat Indonesia kami di sini..Kebetulan masa bawak anak2 saya jalan2 kat bawah 3 minggu lepas terserempak ngan diorg ni..geram tgk Nisa Chan especially, baru setahun..kawaii sgt, pandai posing & sgt2 photogenic! Mata bolat2 bibir merah..geram..Apa lagi saya pun snap la gambar dia byk2. Abgnya nama Abbad, suke jugak posing, senyum manis je depan kamera. Adiknya Abbad yg sorang lagi nama Aminah, tapi macam mengantuk & tak sihat masa tu, so ada satu je gambar dia.


Nisa Chan cho kawaii!


Mas Abbad baru pulang memburu ya?😀


Anak2 soleh & solehah, insyaALlah:)

Terima kasih Mbak Mirna izinkan saya share gambar2 ini:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s