Tangan gatal2 lah


Tangan saya rasa gatal sgt nak mensnap gambar kat luar tapi sejukkkk sgt n model pun tak ade org lain kecuali anak sendiri. Daun2 pun tarak dah sekarang..huhuhu..So edit2 je lah gambar yg terperap je kat hard disk saya ni tak cuci2 lagi..huhu

Ohya Encik Hubby saya tak suke dgn theme blog yg hitam tu so saya tukar lah theme lain..Ni gambar Falah kat rumah 2 bulan lepas kot..Gambar Umar pun ade tapi susah lah nak tangkap Umar ni dia tak baper suke gambar dia di ambik..kalau kena mood dia dapat la yg comel2..

Falah n umar anak bijak n soleh

Falah n umar anak bijak dan soleh


Falah yg suke campak iphone Ummi dalam sinki

Falah yg suke campak iphone Ummi dalam sinki


Falah anak Ummi n Walid yg comel;)

Falah anak Ummi n Walid yg comel;)

Sebenarnya kalau ikut kan banyak nya keje surirumah sambil part time biz ni, dgn anak2 kecik yg mcm2 karenah ni..takde masa sgt nak buat benda2 ni tapi sbb minat sgt, sampai tak boleh tdo kalau tak belek2 gambar dalam hard disk…tapi curi2 masa je kadang buat tgh2 malam lepas semua dah tdo, kadang2 lepas2 Subuh..kadang2 time 5 – 10 minit budak2 tgh leka main or tgk tv saya curik2 lah ngadap pc ni…time petang kadang2 bawak budak2 jalan2 amik angin kat luar tapi skrg sejuk sgt lah plak. Pagi2 lepas subuh kadang2 saya kuar sorang2 exercise cycling sekeliling university sambil amik2 gambar..(xtvt yg paling best!) cam tu lah hari2 life saya kat sini…

Leave a Reply

