Mt Tsukuba – 20 Nov 2009


Semalam alhamdulillah cuaca cantik sgt, kebetulan toy baru pun dah sampai, kitorg pun pagi2 lepas Subuh bersiap2 terus pegi ke Mt Tsukuba. Ni ada beberapa keping gamba utk di share, semua guna toy baru saya…hehe. Gambar potrait saya edit tones dia sikit, gambar daun2 semua tu tak edit, straight dr kamera. Gunung Fuji pun boleh nampak hari tu..best! Keindahan alam kat Jepun yg mcm ni lah menyebabkan saya rasa tak nak balik Msia..tapi nak tak nak kena balik jugak..

Baru2 ni ada junior tanya life saya ni mcm mana skrg, bz tak? Maybe ramai yg ingat saya ni byk sgt masa free kot sbb tgk blog saya ni selalu terupdate dgn beribu2 lemon gambar. Entry lepas ni maybe saya nak cete sket kot camne sy ada masa buat keje2 edit gambar ni. Skrg kul 12 tgh mlm, Walid ngan Falah dah tdo, saya pun kena soro2 tdo jugak sbb Umar tak tdo lagi nii..

Tsukuba San

Tsukuba San

Tsukuba San

Tsukuba San

5 thoughts on “Mt Tsukuba – 20 Nov 2009

  1. uwaaa…jelesssnya kt liya…akak ni yg x sampai2 tsukuba san…liya pegi hari jumaat sure x ramai org kan..liya naik cable car ke?…ingat bulan depan nk pegi gk tsukuba san sbb adik akak nak dtg sekeluarga…harap2 nampak fujisan..

    1. Akak jgn jeles ye, saya ni dekat je dgn Tsukuba San, akak jauh kan. Minggu ni mmg tgh cantik, next week ok lagi kot tapi maybe tak secantik masa saya pegi tu. Kalau weekend kompem jem kena bertolak awal2 ye, kalau boleh dtg weekdays lagi bagus. Kalau nak tgk Fuji kena make sure cuaca bagus, cerah dan tak cloudy:)

Leave a Reply

