The Bam Bam Boy @ 18 months


Hari ni kami order 2 toys baru, bukan toys utk budak2, tapi toys utk Ummi dan Walid..hahaha

Hmm nampaknya bulan 1 ni sementara tunggu skolar baru kitorg kena ikat perut sket disbbkan toy tu.. Selagi tak dapat, lagi tu lah solat tak khusyuk, astaghfirullah, nafsu harta benda sgt lah menguasai diri ini! Bila lah nak bosan dgn hobi yg mahal dan tak brp sesuai utk mak org mcm saya niii??

Tapi sekali sekala belajar ikat perut pun bagus jugak kot utk tarbiyyah diri, ye tak Adie??😀

Gambar Falah lagi, walaupun makin kurus dari dulu tapi still bam bam bagi saya. Sementara tgh tembam comel ni baik snap gambar dia byk2..hehe

Falah the Bam Bam @ 18 months

10 thoughts on “The Bam Bam Boy @ 18 months

  1. Huhu, kami pun tgh ikat perut liya.. hr2 kat opis mkn magi @ mee goreng..

    bulan lepas gaji awal.. abis pun awal.. bulan ni plk dpt mcm biasa balik.. sakit2..

    siap ada yg korek tabung nak tukar duit syiling kat opis.. hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s