28 Sept 09


Telatah mereka pada 28 Sept 2009🙂

Gambar ke3 tu blur sgt, tapi saya suke, maybe sbb ade story kan..Falah pun tgh gelak comei je..Makin lama telatah Falah ni makin comey, geram kadang2 mmg saya sendiri gigit2 dia heheh..Everytime dia tgk saya duduk depan pc, mesti dia menjerit nak menyusu, cepat2 dia ambil bantal yg besar utk bersedia baring atas riba saya. mmg dia tak leh tgk saya duduk depan pc. Jadi kebykan masa saya mengadap pc ni, biasanya Falah pun join sekali menenen..hehe

Saya cuma doakan anak2 membesar dgn sihat, menjadi anak soleh dan berguna kepada semua org dan agama, amin!

28 Sept 09

Hmm rasa nak makan choc cake lah tapi mood membaking belum dtg lagi…tapi nak makan kekkk……

Leave a Reply

