My Little Teddy


Amik gambar budak tembam ni 2 hari lepas dlm rumah..malam plak tu, cahaya tak cukup..flash saya tak suka sgt nak guna..so gambar jadi blur..suka sgt dia pakai cekak rambut ummi..susah nak buat dia senyum macam ni..ummi kena buat muka kelakar baru dia senyum mcm tu..hehe

Gambar second last tu dia tgh main dgn botol budu Walid, tetiba gusi dia tersengguk dgn tudung botol tu, itu yg dia melalak kejap..lepas tu ok balik..sambung main lagi..Ingatkan dia tak reti bukak tudung tu..tetiba kitorg terbau budu, aduh..sah dia dah bukak botol tu..habis baju dgn lantai rumah..satu badan & satu rumah rumah bau budu sekejap..

5 thoughts on “My Little Teddy

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s