Keep smiling baby…


Ni lah gambar Falah masa cedera akibat terjatuh di playground 2 minggu lepas..skrg luka tu dah baik tapi ada parut…kami dah beli ubat utk hilangkan parut..harap2 parut tu hilang..kesian la plak kecik2 dah ade parut kat muka..Apa2 pun senyuman Falah tetap istimewa utk Ummi, lucu n comel dgn matanya yg sepet tu..Mcm Charlie Chaplin pun ade kan..hehe

Saya mmg suke gambar2 yg vintage, especially in b&w..so layan aje lah ye…

Keep smiling baby...

Keep smiling baby...

Hari ni cuaca agak baik so kami gi jalan2 kat koen dekat2 area Mt Tsukuba, nama tempat tu “YukiIreFuriAiSato Koen” ..tak nampak Mt Tsukuba pun sbb cuaca mendung..Mcm biasa Ummi ambik byk sgt gambar..tanoshikatta! Arigatou Walid terpaksa merajinkan diri utk bawak kitorg jalan2;)) Gambar ni sneakpeak je, gambar2 lain menyusul kemudian yek..tunggu!

雪入れふりあい里公園

Yukifureaikoen

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s